Full hd sIkis pornolari izleme sayfasinda en guzel goruntude cok cestli porno videolari tum ayrintilari ile izleyebilir ve sectiginiz Sikiş videonun goruntu kalitesini dilerseniz dusurerek dilerseniz yukselterek izleyebilirsiniz. porn porno Okuldan eski iki arkadas bir gun bulusma plani yapar ve o gunu neredeyse birbirlerine ayirip hem eski gunlerden hemde simdiki porno hayatlarindan konusurlar. Kiz hem seksi hem sarisin bir hatun hangi erkek zaten bu kadinla bulusmayi reddeder ki zaten. Adamda isini cok iyi biliyor ve aksam ickili bir hd porno mekana goturup sarhos ettikten sonra cok basit bir sekilde amacina ulasip eve gider gitmez bu sarisin hatunu sikmeye direk baslar. Kadininda en basindan beri niyeti porno izle buymus givi zaten ve doyasiya sevisir ikisi de birbiri ile butun gece. En cok arkadan sevdiğini soyleyen hatun. Butun gece arka delikten sikilmistir. acamin.com
baner
::   Strona główna O projekcie
large small default
Opis projektu Drukuj Email
Wtorek, 09 Czerwiec 2009 11:25

W ramach projektu przewidziano przeprowadzenie zadań badawczych, zmierzających do opracowania innowacyjnego na skalę światową kompleksowego stanowiska diagnostycznego pojazdów.

Proponowane stanowisko badacze będzie mogło być wykorzystane do okresowych diagnostycznych badań, oraz kontroli po naprawach. Może być również wykorzystanie jako stanowisko badawcze przy opracowaniu nowych rozwiązań konstrukcyjnych lub modyfikacji istniejących już układów i ich oprogramowania. Stanowić będzie ofertę do okresowych stacji diagnostycznych oraz dla producentów autobusów. Ze względu na kompleksowość i zakres badań, czas testowania pojazdów skróci się z 3-4 tygodni do około dwóch tygodni, co przy podniesieniu jakości i kompleksowości badań, da również pozytywny wynik ekonomiczny.

 

 

Cele projektu

Cele, jakie zostaną osiągnięte dzięki realizacji proponowanego projektu badawczego będą następujące:

  1. Zwiększenie niezawodności badań diagnostycznych
  2. Zwiększenie zakresu testowanych podzespołów
  3. Przyspieszenie fazy testowania
  4. Zwiększenie bezpieczeństwa pracy pracowników obsługujących stanowisko diagnostyczne
  5. Obniżenie kosztów diagnostyki pojazdów
  6. Możliwości symulacji warunków rzeczywistych, w których użytkowane będą pojazdy autobusowe ? dzięki zastosowaniu innowacyjnej komory klimatycznej
  7. Możliwość sprawdzenia elementów, których diagnostyka w warunkach drogowych jest bardzo uciążliwa lub wręcz niemożliwa do wykonania
  8. Obniżenie możliwości wystąpienia usterek w pojazdach autobusowych oddawanych do użytku końcowym odbiorcom i użytkownikom.

 

 

Zalety Stanowiska

Atutem stanowiska badawczego mającego powstać w wyniku realizacji projektu będzie zainstalowana komora klimatyczna, mogąca pomieścić w całości duże gabarytowo pojazdy komunikacji miejskiej, a więc maksimum w tym także autobusy przegubowe

Do zadań komory klimatycznej należeć będą:

  1. Możliwość sprawdzenia wytrzymałości różnych elementów autobusu na wysokie i niskie temperatury w zakresie (od -40°C do 60°C) oraz na gwałtowne zmiany temperatury
  2. Badania materiałów i układów zamontowanych w autobusach szoki termiczne
  3. Sprawdzenie poprawności działania urządzeń klimatyzacyjnych oraz grzewczych w autobusie ? ewentualna weryfikacja i optymalizacja działania dla indywidualnych potrzeb klienta
  4. Pomiar termowizyjny i wykrywanie mostków termicznych
  5. Optymalizacja wydatku energetycznego poprzez usunięcie wad produktu
  6. Sprawdzenie wydajności układów wydajności chłodzenia i grzania
  7. Pomiar rozkładu temperatur wewnątrz i na zewnątrz autobusu

 

Dodatkowym wyposażeniem stanowiska będzie kamera termowizyjna, która wpisywać się będzie w badania mapy temperaturowej pojazdu. Wysokiej klasy, w pełni radiometryczna kamera na podczerwień, dostosowana do pracy w trudnych warunkach, jest idealna do rozwiązania problemów w instalacjach elektrycznych, urządzeniach elektromechanicznych, urządzeniach grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i innych. Główną zaleta kontroli za pomocą promieniowania podczerwonego, jest to, iż pomiary termowizyjne przeprowadzane SA w czasie pracy urządzeń, co nie powoduje żadnego zakłócenia cyklu produkcji. Znacząco obniża to koszty badań. Diagnostyka termowizyjna jest bezkontaktowym, bardzo efektywnym środkiem identyfikacyjnym wszelkie obiekty, które SA cieplejsze, niż wynikałoby to z ich normalnej temperatury pracy, co często wskazuje na obszary złożone lub objęte awarią. Kamerą termowizyjną uzyskuje się obraz badanego obiektu z dokładnością do 0,1°C. Obrazy wykonane w podczerwieni i w paśmie światła widzialnego nałożone na siebie umożliwiają szybkie i łatwiejsze odczytanie kluczowych informacji, tradycyjne obrazy w podczerwieni SA już niewystarczające. Technologia ta zapewnia wykonanie zdjęcia cyfrowego jednocześnie z rejestracją obrazu w podczerwieni i łączy je w jeden obraz, dzięki czemu analiza obrazu zarejestrowanego w podczerwieni jest łatwiejsza.

 
4k film izle yesilcam erotik filmler turk ifsa german tube ensest ifsa turk ifsa twitter turk ifsa tumblr kartal escort mobil hikaye escort bayan liseli ifsa bodrum escort bodrum escort HD Porn
linkleri silerseniz site uçar.
istanbul escort turk ifsa turk ifsa sirinevler escort beylikduzu escort istanbul escort anadoluyakasi escort avrupa yakasi escort anadolu yakasi escort kartal escort mecidiyekoy escort halkali escort halkali escort atakoy escort avcilar escort